Adryana Duarte
Professora na Faculdade CDPI Pharma
Farmacêutica Industrial, Especialista em Desenvolvimento de Produtos e, pós-graduada em Gestão e Liderança. Atuação no mercado há mais de 16 anos na área de desenvolvimento de produtos em empresas nacionais de grande porte, com experiência nas áreas de desenvolvimento de novos produtos, suporte, melhorias e otimizações de processos industriais, qualificação, documentação técnica e estabilidade. Atualmente Gerente de Desenvolvimento de Produtos (Manutenção de Portfólio) na CIMED, sendo responsável por todas as atividades técnicas da área, com ênfase em alterações pós-registro. Responsável pelo planejamento e execução do projeto de transferência farmacotécnica referente à nova unidade de fabricação de sólidos do grupo Cimed. Docente do CDPI Pharma (Centro de Desenvolvimento Profissional Industrial).
Biography
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring capitalize on low hanging fruit to identify.
40
Years Experience
10
Award Win
20
Certificate
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall valuestsg proposition. view of disruptive innovation via and empowerment.
- B.S., State University of Mirzagonj, Ptuakhali; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Gouronadi, Barisal; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Rupatoli, Barisal; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Golachipa, Borguna; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution.
- EDSE 258 CTS/Vocational Education: World of Work
- EDSE 401 CTS/Vocational Education: Curriculum & Instruction & Assessment
- EDSE 689 CTS/Vocational Education: Politics of Curriculum
- EDCT 471 Design Studies I Technical Drawing and Introduction to AutoCAD
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test. Override the digital divide with additional clickthroughs from DevOps. Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop.
- Patua, T. (2006). Motivational influences to pursue graduate studies in education. The Subidkhali Journal of Educational Research, 52(2), 158-166.
- Latin, T. (2006). The establishment of curricular instrumental music classes in the schools of Trishal The Canadian Music Educator, 47(4), 37-39.
- Gouronadi, G. & Hibru, T. (2005). So you got braces…now what? ITG Journal, Jr. 3(1), 1&4. Golkhali, Bazar: International Trumpet Guild.
Quick Contact
Feel free to contact us through Twitter or Facebook if you prefer!
Erro: Formulário de contato não encontrado.