Flávia Regina Souza Sobral
Especialista em Regulação e Vigilância Sanitária. ANVISA
Possui graduação em Farmácia Habilitação Bioquímica Análises Clínicas pela Universidade Federal de Minas Gerais (1997), especialização em Saúde Coletiva pela Fiocruz (2010), especialização em Administração dos Serviços de Saúde pela Universidade de Ribeirão Preto (1999) e mestrado em Saúde Coletiva pela Universidade Federal da Bahia (2007). Participou de um curso da Universidade de Saúde Pública de Harvard (EUA) em 2016 denominado Principles and Practice of Clinical Research. Trabalhou como coordenadora da Coordenação de Pesquisa Clínica em Medicamentos e Produtos Biológicos – COPEC/GGMED por 4 anos (2016-2020). Atualmente é assessora da Gerência de Avaliação de Segurança e Eficácia – GESEF/GGMED. Foi representante da Anvisa no grupo de discussão de atualização do guia E8 do ICH sobre considerações gerais para estudos clínicos. E atualmente é membro do grupo de discussão do guia M14 do ICH sobre uso de dados do mundo real em estudos farmacoepidemiológicos.
Biography
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution. User generated content in real-time will have multiple touchpoints for offshoring capitalize on low hanging fruit to identify.
40
Years Experience
10
Award Win
20
Certificate
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall valuestsg proposition. view of disruptive innovation via and empowerment.
- B.S., State University of Mirzagonj, Ptuakhali; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Gouronadi, Barisal; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Rupatoli, Barisal; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
- B.S., State University of Golachipa, Borguna; M.S., Ph.D., Urbana-Champaign
Bring to the table win-win survival strategies to ensure proactive domination. At the end of the day, going forward, a new normal that has evolved from generation X is on the runway heading towards a streamlined cloud solution.
- EDSE 258 CTS/Vocational Education: World of Work
- EDSE 401 CTS/Vocational Education: Curriculum & Instruction & Assessment
- EDSE 689 CTS/Vocational Education: Politics of Curriculum
- EDCT 471 Design Studies I Technical Drawing and Introduction to AutoCAD
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test. Override the digital divide with additional clickthroughs from DevOps. Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop.
- Patua, T. (2006). Motivational influences to pursue graduate studies in education. The Subidkhali Journal of Educational Research, 52(2), 158-166.
- Latin, T. (2006). The establishment of curricular instrumental music classes in the schools of Trishal The Canadian Music Educator, 47(4), 37-39.
- Gouronadi, G. & Hibru, T. (2005). So you got braces…now what? ITG Journal, Jr. 3(1), 1&4. Golkhali, Bazar: International Trumpet Guild.
Quick Contact
Feel free to contact us through Twitter or Facebook if you prefer!
Erro: Formulário de contato não encontrado.